سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دوستی پادشاهان و خیانتکاران، کمتر می پاید [امام علی علیه السلام]


ارسال شده توسط منصوری قزالحصاری در 89/8/24:: 2:47 عصر
محمد کرمی‌راد، نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی که یکی از اصلی‌ترین طراحان استیضاح وزیر جهاد کشاورزی است، در گفتگوی اختصاصی با «جام‌جم»، با بیان این که طرح استیضاح وزیر جهاد کشاورزی امروز سه‌شنبه در مجلس شورای اسلامی اعلام وصول خواهد شد، خاطرنشان کرد: براساس قانون، 10 روز پس از اعلام وصول طرح استیضاح، وزیر جهاد کشاورزی باید در مجلس حاضر و به مساله استیضاح وی پرداخته شود.

وی تصریح کرد: طرح استیضاح که در 33 بند تدوین شده، به امضای حدود 30 نماینده از استان‌های مختلف کشور رسیده است.

 

کرمی‌راد مهم‌ترین دلیل استیضاح وزیر جهاد کشاورزی را عمل نکردن به 30 مورد از قول‌هایی که در زمان کسب رای اعتماد داده بود، عنوان کرد.

نماینده مردم کرمانشاه، زیان وارد شدن به بخش‌های زراعت، شیلات، جنگل‌ها و مراتع، دام، چای، واردات بی‌رویه گوشت و همچنین انتصابات غیرقانونی برخی افراد در وزارتخانه جهاد کشاورزی و سازمان‌های آن در استان‌های مختلف را از دیگر علل استیضاح وزیر جهاد کشاورزی اعلام کرد.

وی افزود: بودجه مربوط به جبران خسارات ناشی از خشکسالی نیز در جایی که باید هزینه می‌شد، مصرف نشده؛ به گونه‌ای که برای نمونه از محل بودجه خشکسالی استان کرمانشاه 400 سکه بهار آزادی به تعدادی از افراد به صورت خلاف قانون، اهدا شده است.

کرمی‌راد افزود: در جریان دور دوم سفر هیات دولت به استان کرمانشاه و طرح جامع قطبیت این استان در بخش کشاورزی به تصویب رسید؛ اما هنوز در این خصوص اقدامی صورت نگرفته است و وضعیت کشاورزی کرمانشاه همانند دیگر نقاط کشور با مشکلات فراوانی روبه‌روست.


کلمات کلیدی :